Followers

Friday, December 12, 2008

hurm ..hari..hariku

sekrg duk ader kat usm ,sbb buat projek final year...tapi raser mcm takde byk progress lagi..mcm keliru nak buat aper ....so ape lg klu mcm tu duk tiap 2 mase resah takut tak smpt siap...nanti kena drop..tak pasal 2 krang kena extant ..sedihhhhh..duk kat usm hari 2 mcm neh la tido.....gi makan jer..duk bilik main game padahal nak kena hantar draf thesis dah..mlm neh mcm biasa la tgk bola..tupun sbb main fantsy football duk fight sapa dpt rangking ok..huhu..tiap 2 minggu duk tunggu hari selasa sbb download citer prison break latest episode best gak citer tu......huhu...

1 comment:

  1. wah.. nasrul ada blog rupenye. hehe.. bagus2. teruskan usaha. eyp, jgn slalu men game jek. thesis jgn lupa buat ok.

    ReplyDelete