Followers

Thursday, April 12, 2012

Destinasi yg terpaksa let go....

Anatara destinasi yg aku let go disbbkan masalah tertentu yg tidak dpt dielakkan...aku akui aku ghairah gak n rambang mata tgk tic murah 2 promo airasia...last 2 aku tak gi, utung kau air asia n pak tony.....

1)Singapore (April 2011) total lost :RM 130
2)Jepun Tokyo(June 2011) total lost: RM 500 ( tic promo maser mula 2 bukak route tokyo)
3)Surabaya (Feb 2012) Total lost: RM 200 untuk 2 org( neh mmg aku tak leh gi ader exam)

so rugi 2 mmg rugi tapi nak buat mcm mana...betul la org ckap org tamak selalu rugi n ukur baju kat badan sendiri...

tapi aku akan gi gak tempt yg aku tak jadi gi nati Singapore tu aku buat bagpack kot naik train jer jimat klu tic murah ku smbr jer la nanti...Surabaya tu mmga kau nak gi tringin nak tgk gunung bromo canti k giler dari jauh....Jepun mmg nak gi tapi terkenang susah nak masuk n visa requirement buat aku mls skit....


No comments:

Post a Comment