Followers

Wednesday, April 18, 2012

mohd nasrul asyraf ..facts 6 nasrul(1) vs Caffeine (0)

Aku seorang yg senang tido so jadinyer aku merupakan seorg yg senang bangun ...bagi aku alhamdulillah la, aku selalu dgr kwn aku susah nak tido aper la kesian depa...tapi klu aku kat umah mmg suka tido n takkan bangun selagi mak bapak aku tak kejut haha....so wlupun aku minum byk mana kopi @ nescafe ker ?bila aku ngantuk aku tido gak....so caffeine tak pernah meningalkan kesan pada aku...tapi betul ker minum kopi leh tahan mengantuk @ sekadar mindset bila minum kopi tak mengantuk?????????

2 comments:

  1. Sama lah kita... letak pale je..kroh krohhh :P
    Minum lah teh bergelas2 sehari pun.. tido gak hehe.
    Kat opis tiap2 hari nescafe 12pm.. pastu rasa gak ngantuk.

    Rasa mcm mindset jah kopi/nescape/teh tu membuatkan pyh nak tido hmmm.

    ReplyDelete