Followers

Sunday, April 8, 2012

Travel Log 2.0 Sabah Day 1&2 (18-21June 2011)

So after trip Korea  bulan march tu aku ikut kwn 2 aku gi Sabah...kwn 2 aku semua masih smbung master kat usm so aku pun tak pernah gi Sabah ..aku join ler aku gi selama 4 hari tapi diorg gi 5 hari...gerak masing 2 kat sbah kitaorg jumpa..So hari 18hblan smpi Sabah tu mlm so kitaorg sewa keta avanza dua hari saheri kene cahrge rm 180 rgt, smpi2 kitaorg gi makan n then kitaorg tido kat masjid negeri sabah....haha sbb dtg semua laki so gamble jer tido masjid....esok pagi2 kitaorg gerak gi kundasang smpi kundasng kitaorg singgah Sabah Tea, takde aper yg menarik pun kat sabah tea neh...lepas tu kitaorg gi Poring hotspring nak mandi air panas tapi kolam 2 air panas dia kecik 2 muat untuk duaorg jer tapi takde byk sgt kolam dia org ramai ...sbb aku pernah gi kolam air panas baling kedah aku raser kat kedah tu lagi best dari poring neh ....tak poring neh ader gak titi gantung so kitaorg try la naik....lepas poring kiatorg singgah ladang lembu mersilau tempat neh la paling dekat klu nak view gunung kinabalu...dekat sgt permandagan pun cantik mcm new zealand lak rasernyer...balik tu kita org singgah kinabalu park masuk dlm smpai timpohan gate permulaan trail gunung kinabalu ikut tmpohan gate.lepas tu kiatorg balik KK dan check in kat A&J Hotel ...hotel neh hotel bajet tapi puas hati la sbb depan pasar filiphine jer hotel neh mmg strategik giler....So enjoy la Sabah punyer photo Day 1 n 2:)

Mersilau Dairy Farm

Timpohan Gate

Mersilau Dairy Farm

Sabah Tea


Sabah Tea

Titi Gantung Poring

No comments:

Post a Comment