Followers

Wednesday, September 16, 2015

Istikarahku.......



"Ya Allah aku memohon agar tuhan memilih mana yang baik menurut engkau dan aku memohon tuhan memberi kepastian dengan ketentuanmu dan aku memohon dengan kemurahan tuhan yang maha besar agung. kerana sesungguhnya tuhan yang berkuasa sedang aku tidak tahu dan tuhanlah yang amat mengetahui segala sesuatu yang masih tersembunyi.

"Ya Allah, jika tuhan mengetahui persoalan ini...........................baik bagi aku, dalam agama aku dan dalam penghidupan aku, dan baik pula akibat bagi aku, maka berikanlah pekara ini kepada aku dan mudahkanlah ia bagi aku, kemudian berilah keberkatan bagi aku didalamnya dan berilah kebaikan di mana saja hamba berada. kemudian jadikanlah hamba orang yang rela atas anugerahmu.


*aku istikarah tentang satu pekara sejak 10 terakhir ramadan smpi skrg , ape yang aku rase...rase kuat ke arah ape yang aku istikarah tu.. doa usaha dan tawakal...


No comments:

Post a Comment