Followers

Wednesday, September 30, 2015

Kawan Yang Dihargai..

Seronok klu kita jadi kwn yang bila kita takde org raser kehilangan kita...
klu kita takde diorang tunggu kehadiran kita...


teringat kat kwn lama yg rapat ngan aku dulu tapi sbb ade sesuatu hal kitaorg tak serapat dulu tapi dia ade message dekat FB sebelum ini sbb lama aku tak contact dia,aku ade je cuma semua tak mcm dulu lagi la..yang pasti aku dah jadi kwn yg terbaik buat dia dulu so aku puas hati...


klu kawan rapat laki satu hari nanti dia perlu bersama ngan keluarga dia nanti
klu kwn rapat perempuan satu hari nanti dia perlu bersama suami n keluarga dia nanti

walaupun sapapun tak perdulikan kita satu hari nanti kita masih ade keluarga yang selalu ade bersama kita.....

walupun satu hari nanti semua pergi meninggalkan kita, kita masih ada pencipta kita Allah S.W.T yang sentiasa ada bersama kita..


No comments:

Post a Comment