Followers

Friday, October 9, 2015

Seorang Lelaki.........

Ayah









walaupun aku tak selalu share problem dengan ayah, walaupun tak selalu sembang selalu ngan ayah, but aku tahu ayah kerja keras untuk kami




Atuk..

aku membesar ngan atuk ngan opah belah ayah sbb belah mak aku tak pernah jumpa sbb dah meninggal. Arwah atuk belah ayah aku meninggal 2010.masa tu seminggu atuk sakit masa aku nak gi travel bagpacker kali pertama. Malam last aku nak balik tu mase aku call mak aku, arwah atuk hembus nafas terakhir. aku smpi LCCT time pagi tu ondaway balik kampung aku smpi atuk pun dah kebumi..masa atuk ade ape yang aku selalu ingat arwah cakap..jgan nakal nakal klu nakal nanti atuk ikat dekat pokok taugeh..tau la time budak budak mana tau pokok taugeh besar mana huhu. Bila time nak ujian ke preksa sek atuk selalu pesan suruh baca bismiallah dari awal pakai kasut smpi la jwab soalan. tu pesan atuk yg selalu aku ingat. Semoga atuk ditempatkan dikalangan orang yang soleh, atuk dah tinggalkan anak anak atuk yang baik2. Minta maaf atuk klu along takde masa atuk gi ngan atuk dikebumikan. Terima kasih atuk..


ni masa raya haritu, first aku tengak ayah aku menagis mungkin rindu kat atuk...dulu masa atuk meninggal ayah menagis jugak ibu bgtahu tapi time tu aku takde...ya allah panjangkan umur kedua ibubapa ku amin....

No comments:

Post a Comment