Followers

Thursday, October 15, 2015

Travel Log 7.0 Umrah 15-26 June 2015 Day 9 (24 June 2015) Kuliah Fadilat Mekah, Solat Trawikh mlm terakhir

Sama mcm dekat Madinah, satu hari belah pagi dia akan buat kuliyah fadilat, bacaan yasin arwah...

Kuliyah ni dia ceriter pasal kelebihan Mekah dan sejarah2nya. Lepas tu zohor sembahyang dekat masjidil haram, lepas solat aku tunggu asar..semantara tunggu asar tu sempat buat tawaf sunat. lepas buat tawaf sunat tu aku tekat nak cium hajarul aswad. so try masuk alhamdulilah dapat, rasa satu kepuasan bila dapat kucup hajarul aswad. Sempat doa sikit masa kucup cuma nak kluar balik tu susah sikit. Aku rasa hampir semua aku nak buat dpt buat kat Mekah, Sembahyang kat hijir ismail, kucup hajarul aswad, dan doa betul 2 dekat depan Multazam. Alhamdulilah. Esk merupakan hari teakhir ada di mekah sebelm balik Malaysia.





























gambar malam terakhir kat Mekah, solat trawikh lepas aku  shoping jap kat mall ngan adik dan beli makan nasi arab makan kat dewan makan hotel malam tu....

No comments:

Post a Comment