Followers

Sunday, April 24, 2016

#going for holidays for a week

Huhu tak sabar nak start cuti esk .........

nak cuti seminggu start lusa, actually adik aku no 2 weeding.....tak sabar nak jumpa adik beradik...yela susah sgt nak jumpa semua sekarang semua duk jauh2. lepas ni tinggal 3 + aku sorg la klu nak hangout.sbb yang  no 2 nak khwin lepas ni kene ikut suami dia la huhuhu.... 1st anak untuk ayah n mak aku yang khwin.wlupun  rumah aku dah biase buat kenduri khwin sbb adik mak aku 2 org khwin kat rumah aku. tapi ni mybe different sikit kot anak sendiri khwin.......



Petang esk flight gi KL
Ambik adik aku kat balik dari India (excited sbb aku kurus sikit dari last dia jumpa aku hahah nak tgk sapa lagi berisi  huhu)

Ikut mak aku ambik adik abis matrik kat londang (extually tolong drive kete)

Balik Kampung Settle few thing (my personal keje..tgk rumah...rumah baru huhuh)

Majlis Khwin (30 Mei 2016)- Jumpa sedara mara la..untung adik aku byk sedara mara sponser bagi goodies bag la...makanan la...

Before start balik keje 03/05/2016 ....cuti kene lupakan pasal keje n other problem baru enjoy......


Should buat Last hangout  dlm masa couple days before one down huhuhu.........






No comments:

Post a Comment