Followers

Tuesday, May 31, 2016

#ahlan wa sahlan ya ramadan




       Isnin depan insyallah kita akan puasa....tahun lepas alhamdulilah berkesempatn berpuasa di madinah 2 hari dan mekkah 5 hari. Tak sangka pun dpt puase sana tahun lepas tapi sbb ade rezeki pergi umrah dan ade rezeki pergi masa bulan puasa, masa kat sana minum air zam zam yang sejuk lepas berbuka n trawikh nikmat dia Allah sahaja yg tahu  . Aku yang lemah iman ni akui masa bulan ni letih sikit. Tapi untuk aku bulan ramadhan mcm bulan yang penuh rahmat, klu musim ramadhan cuaca selalu tenang n redup, rasa ketenangan dia. So tak sabar nak tunggu ramadan tahun ni nak cuba perbaiki diri..perbetulkan niat ..tambah amalan yang boleh ditambah.. .insyallah hujung ramadan ini aku harap Allah bagi satu kekuatan..perlindungan ..rahmat ...rezeki ..makbulkan doa dan hajat  kepada aku dan semua org ..keluarga dan sahabat yang aku hormati n sayangi amin...........








No comments:

Post a Comment