Followers

Thursday, May 19, 2016

#Duit Mengalir Bagai Air



Aku boleh dikatakan bebelanja tak fikir ape2... mcm impulse buyer jugak mana 2 aku nak beli aku beli. so tak sempat nk simpan duit dah abis. tapi alhamdulilah la cukup duit tak pernah putus.... Tapi serious kene adjust balik kewangan nak kene simpan duit so tu fikir 2 aku kena gak beli sesuatu untuk buat asset daripada belanja 2 sesukahati habis mcm tu je. Sekarang nak cari duit nak bayar downpayment rumah 10%....Semoga Allah bantu selebihnya;)

Masjid Terapung Jeddah 25 June 2016 Bersamaan  8 Ramadhan 1436 H hampir setahun dah


No comments:

Post a Comment