Followers

Thursday, May 26, 2016

MOHD NASRUL ASYRAF ..facts 9 Nombor Dan Nama Orang Sukar untuk aku ingati




         Aku akui nombor bukan satu yang aku senang nak ingat, tu la aku prefer guna no telephone satu je sbb aku ambik masa yang lama nak hafal no telphone aku sendiri up to one year. Ade orang yg minat number semua dia hafal event account bank klu ade 10 pun dia boleh hafal. So pada asalnya aku kurang mahir ngan matematik sebenarnya. tu aku selalu ckap adik aku yang no 2 dah mewarisi semua gene berkaitan nombor dari parents aku sbb dia seorang yang power matematik...Dia lecturer matematik... aku ni pasal matematik mmg KO ... So I need to find someone yang good pasal nombor jadi partner aku kot huhu. Tapi nak banding ngan adik aku aku senanag nak ingat jalan ....klu sekali dah lalu insyallah mahir nak pergi sesuatu tempat berbanding ngan adik 2 aku yang susah nak ingat jln atau mmg perempuan susah nak ngat jln..


Lagi satu aku susah nak hafal nama orang klu jumpa sekali 1st time lepas tu tak jumpa dah mmg aku takkan ingat melainkan selalu jumpa...

So setiap orang ade kelebihan n kekurangan masing2.....


*nak citer pasal travel tapi dah lama tak travel.......................................................

No comments:

Post a Comment